Oj så konstigt

Det blev med inlägget;) Inge bra med en Wide länk i bloggen. Men men så småningom så åker den neråt och då störs man inte av den. Nu ligger John-John och sussar så sött i vår säng. Killen blev jätteglad när mamma kom och hämtade honom. Värmer i hjärtat!

Och så har jag pratat med FK och det ser ut som det blir kombinerad sjukskrivning på 100% och tidigare lagd havandeskapspenning i 2 ½ månad. Men jag ska inte säga för mycket innan de ringt tillbaka och bekräftat det! I morgon är en ny dag och vi ska lata oss hela familjen! Får se om vi hittar på något.

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Hej Malin!



Åh jag ber så mycket om ursäkt för mitt sena svar ang vagnen, har varit fullt upp med två sjuka barn och sambo senaste veckan!



Ja, åh jag är super nöjd med min select, den är köpt i sverige och jag köpte den precis när den släpptes - osedd men jag vart lika nöjd över den som jag redan innan trodde att jag skulle bli :)



Jag har även en city mini (2011 års modell) som en extra vagn och verkligen älskar babyjogger - så bra vagnar!



Många kramar Jenny

2011-01-13 @ 21:29:37
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0