Lugna ner dig nu

Är ett fruktansvärt liv på knodden i magen! Verkar vara en livlig typ som mest är vaken hela tiden! Ska bli spännande och se vad det är för någon liten krabat;) Och så måste vi fundera på namn! Flicknamn det vet vi men inte pojknamn. Så vad passar med John? Namnet ska vara kort och kunna uttalas på engelska!

Annars måste jag säga att jag sovit relativt gott. Var "bara" vaken mellan 3 och 5 i morse! Så det går framåt. Känner mig riktigt utvilad och bäckenet likaså. Får se om det är kryckornas förtjänst!

Kommentarer
Postat av: tina

daniel, eric, andré, filip (betyder hästvän;)), hugo, isac, jack, jacob, joel, lukas, milo, noah, samuel..



gissar på att ni inte heller är sugna på liam o melwin o albin som alla andra barn heter nuförtiden;)

2011-01-28 @ 10:28:57
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej det tror jag att det är kram mamma

2011-01-28 @ 11:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0