Ledig

Idag har John varit hemma. Och hans mormor har varit på besök hela dagen! Skönt med lite hjälp. Han har haft en elak hosta men jag hoppas den släpper! Får se om han är på dagis i morgon eller hemma. Hostade så han kräktes innan idag. Men efter medicin så har det varit lugnt.

Blev en tur till busstationen och lämna iväg sadeln som jag sålt. Skönt att få in lite pengar så man kan köpa en ny! Sen blev det en tur till X-Price. Som har billiga barn gardiner (Tack Tina för tipset). Så nu ska John äntligen få upp lite gardiner i sitt rum. Han fick även ett städ set av mormor och det används flitigt just nu;) I kväll ska jag bara köra hem min mamma och sedan blir det soffan med familjen!





Kommentarer
Postat av: tina

så ni hittade med städsetet;) tänkte på john direkt när jag såg de... haha

2011-02-01 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0