Laddat upp bilder

Har laddat upp massa bilder i min PixBox. Vissa har ni säkert redan sett men andra kanske är nya. Det märker ni!

Idag var det minsann kallt när man vaknade! Hela -11 grader visade termometern. Brr! Som tur är har jag inte så många måsten ute. Mer än den vanliga rundan till stallet. Men ingen ridning för min del. Hade hoppats på tö och inte minus ute! Har betalat lite räkningar också. Resten dras ju på autogiro. Ingen risk att man glömmer bort dem då. Fick hela ca 3600kr från jobbet i lön;) Hehe tur FK är i tid med sina betalningar och jag fick lite från dem också! Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra till middag. De har visats en massa gott på TV och framförallt olika risottos verkar vara populära! Så får se om jag kan få ihop något! Idag är det ju våran fredag då Micke är pappaledig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0