Jobbat

Idag har jag minsann jobbat lite. Har plockat upp efter festprissarna i Ljungby;) Riktiga grisar är ni! Hur svårt är det att ta med er raketerna hem? Eller lägga den i papperskorgen 3 meter bort?? Och ja de va tomma! Tömde 2 papperskorgar i hela centrum och de va knappt halvfulla.. Och hundbajs... Varför plockar ni inte upp det??? Gaaahhh så irriterad man blir;)

Sen hjälpte Micke mig att hämta hö i Boda. Så han och pappa rullade in 2 balar i släpet och jag och John tittade på;) Känns i ryggen och magen att jag jobbade fysiskt idag. Så i morgon blir det vila. Inget jobb och ingen häst! Utan det blir att lämna släpet hos mamma och pappa och sedan bär det av till Halmstad för att kika på vagn och lite annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0