Inget att göra!

Snälla kan ni komma på något jag kan göra här hemma? Dvs saker som innefattar att jag ligger eller sitter ner:/ Jag har så extremt tråkigt och tiden går så långsamt! Jag har också svårt att köra bil (lyfta fötterna från pedalerna) Så några utflykter utan chaufför är tyvärr inte så lockande! Kommer bli tokig om jag snart inte får något att göra. Har funderat på att ta upp Johns album och fixa det. Men motivationen finns lixom inte. Och det finns inga direkta förberedelse nu direkt. Inför bebisen ska komma menar jag. Så snälla hjälp mig komma på något? Kanske har ni något boktips? Ett spel Online? Eller något annat som jag kan göra. Har funderat på att packa upp symaskinen. Men då var det det där med pedalen och att jag måste ta fram och bort den varje dag. Och lyft är ju inte heller så trevligt just nu! Eller så kanske jag skulle ta itu med bloggdesignen. Snälla kom med lite tips!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förstår att du har tråkigt! Kanske köpa en serie (box) att titta på, tips: Glee, Lost, Fringe, Desperate housewifhes, Geys anatomy, Couger town (grymt rolig)

Annars är jag nog dålig på att föreslå något där man sitter still;) I bokväg kan jag rekommendera Twilight böckerna!!! Man blir som fången... Göra nya boxskyltar till mig eller till dig själv kanske;) hehe...

2011-01-26 @ 21:31:11
Postat av: Marita

Jag håller på och flyttar min hemsida.. du får gärna fylla på med varor i den :)

2011-01-27 @ 08:23:24
Postat av: Lina

Du kan sticka något fint till bebisen, då kan du bara sitta i soffan.. :)

2011-01-27 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0