Försäkringskassan

Japp så är det mer papper att fylla i. Men jag är iaf beviljad 100% sjukskrivning tills jag har rätt till min graviditetspenning. Dvs tills den 13 Mars. Så det är skönt det! Underbart med handledare som ringer och tala om hur det blir och talar om vilka papper de vill ha in. Och de har även pratat med min arbetsgivare. Skönt! Så nu behöver jag inte oroa mig för att jag ska få gå hemma utan pengar! Men jag hoppas ändå på att kunna komma tillbaka och jobba lite. Även om det inte ser ut som det blir så. Så just nu så sitter jag och fyller i ansökan till graviditetspenning/ Havandeskapspenning. Men givetvis tog pappret till skrivaren slut, så får vänta till jag orkar fylla på det! Jaja alltid är  det något som ska krångla!

Nu ska jag bara vila resten av dagen. Mitt bäcken är inte med mig alls. Och benen vill inte riktigt bära mig. Dessutom har jag en hemsk hosta och förkylning! Ont i högra kindbenet/käken. Och jag bara håller tummarna för att jag ska klara mig utan bihåleinflammation! Blir lite klagande. Men så är det när man går hemma och inte kan göra så mycket! ska i alla fall plocka lite med tvätten, dvs flytta den från tvättmaskinen till tumlaren:) Inte så ansträngande. Förutom att jag måste gå i trappan. Hmmm det tänkte jag inte på innan. Jaja vi får se hur det gå! Efter det blir det iaf vila tills Lille John ska hämtas! Och just det, har hunnit med att ringa VC för att boka tid hos sjukgymnasten. Nu ska de bara ringa upp också!

Nej nu kallar sängen på mig! Ha det bra gott folk så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0