Färger på vagnen

Så funderar jag över vilka färger jag ska beställa vagnen i. Hade bestämt mig för att ha själva sittdelarna i Army Green. Men Ser nu att de inte har dem inne längre:/ Så får hoppas att de får in dem! Annars får den tyvärr bli en tråkig Brown. Får 2 åkpåsar och liggdelar med den så kan välja lite olika färger om jag vill. Lutar dock åt att båda åkpåsarna blir i Lime. Och liggdelarna i Aqua. Kunde tänkt mig en åkpåse i Fuhcia (Rosa) Och även en liggdel. Men de verkar som även de färgerna är slut:/ Osis man ska ha! Men är några månader kvar så ska ha is i magen och avvakta! Ev reservera och se om man kan byta färger sen! Blir även en väska till styget för att binda samman det blå, lime, gröna och bruna. Här är lite bilder!

Sittdelarna Army Green






Sittdelar Brown



Liggdel Aqua


Liggdel Brown

Liggdel Fuchsia



Åkpåse Lime



Väska till styret Wave Green





Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

tessan tipsade mig om din blogg. :P

vi är i vagnletartagen nämligen. vi ska ha en babytravel syskonfvagn, vilken färg det blir spelar mindre roll nu för nu ääär deeeet panik. ;)

men fan vad jag älskar limegrönt. ;)

2011-01-07 @ 04:43:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0