Vinterkräksjukan...

Har anlänt till oss och jag hoppas det blir ett kort besök och att jag slipper den! John har haft dieareé sedan i torsdags och igår började han kräkas på em. Och har små kräkt lite i natt och nu på morgonen. Men han är så tapper! Inte en tår har han fällt och springer just nu omkring och leker. Älskade lille vännen! Igår fick han sitta med en liten hink i famnen. Så söt! Men hade helst sett att han sluppit det! Jag ser inte fram emot att kräkas och vara gravid! Vågar mig knappt på att äta i rädslan för att jag ska få upp det:/ Givetvis så mår man ju lite illa och känner efter heeeela tiden! Hatar det! Och inte blir det något besök i Lund i morgon:( Så antar att allt kommer skjutas upp till i höst:( Det sista vi ville! Men så blir det ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0