Ut och fara

Idag blir det ut och fara! Först till stallet och sedan ut till Boda. Och ev låna hem en sadel å testa på Bebis hehe. Full dag men inte så mycket röra på mig. Fick nog igår då jag hade riktigt ont på kvällen/natten. MEn samtidigt så vill man ju ordna allt innan bebisen kommer ut!

Lille John-John skulle minsann upp vid 6 i morse. Sötnosen! Just nu sitter han och leker med sina strumpor och tittar på Dr Mugg. Japp ni läste rätt. Han tycker Dr Mugg är roligt;) Det enda program som jag sett honom fastna framför någonsin. Eller han har iaf tittat i snart 10 minuter. Är nog rekord hehe. Micke och Diz sover i sovrummet och Nick ligger här i vardagsrummet. Mina små älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0