Mycket avklarat idag!

Var på vattengympan i morse. Och lika trevligt och skönt som vanligt! Får en hel del sammandragningar när vi ökar tempot men de lägger sig när jag vilar lite. Så får hoppas jag kan fortsätta ett tag till! Efter det blev det en tur för att handla rödbetor och sen stack jag vidare till stallet. Skönt att få det gjort när man ändå sitter i bilen. Så i eftermiddag blir det vila och en tur till FK som vanligt;) Å de där rödbetorna... Tror ni jag fick upp burk f*n??!! Nej givetvis inte så fick bli ketchup i stället. Jaja det gick ju det också.

Nu ska jag strax titta på avsnitt nr 4 av Ponny Akuten. För ni har vel inte missat att det har börjat igen?? Ni hittar avsnitten på SVTPLAY.SE.

Fick nyss kallelsen till Lund för John. 21 Februari, så jag gissar på att det inte kommer bli någon OP innan bebis kommer. Vilket jag hade hoppats på. Som sagt. Inte roligt att åka den resan med liten! Dessutom har de vinterkräksjukan där och rekommenderar att bara en förälder hänger med. Så blir att ringa ner veckan innan och höra hur det är.

Kommentarer
Postat av: heidi

fast mkt e väl inte en vårjacka som måste inhandlas o två par jeans ;)

2011-02-01 @ 14:24:01
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0