Hus

Det finns ett hus. Men det är just bara ett hus... Funderar på om det kanske går köpa till lite mark??? Drömma kan man! Ska iaf prata med den som bor i närheten. Så får vi se vad som händer!

Ska iaf till Boda för att hämta vagnen. Nu är den såld. Lite bitteljuvt faktiskt! Kommer sakna den massor. Men snart kommer en ny vagn och är ju även lite sugen på City Mini 4 Wheels. Får se hur långt pengarna räcker! Fick iaf bra betalt för vagnen! Och så ska jag besöka FK coh jobbet idag ist. Hade inte riktigt orken till det igår.

Kommentarer
Postat av: tina

tack för tipset, har tittat lite på den med men jag har mailat på ett kallblod 155cm, som jag tror skulle passa mig bättre, får se hur det utvecklar sig där. visserligen inte lika utbildad o färdig men den föll mig i smaken direkt, en sån där som har det där lilla extra i blicken alert o så, ja du vet... kan du tänka dig jocke tycker med jag ska köpa häst.. haha

2011-02-24 @ 08:49:36
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0