Svar på kommentar

Än en gång en kommentar som jag inte kan svara på. Så hoppas du tittar in i min blogg igen! Fick denna kommentar kring inlägget ang Johns OP sår.
Varför lägger du ut bilder på nätet på din sons operationssår han har i mellangården? Skulle du vilja att din mamma fotat din mellangård när du va liten och lägga ut den på nätet för hela världen? Eller ska du själv lägga ut kort på din mellangård efter förlossningen?
Mår illa av sånt!


Min undran är. Mellangård....Inte tusan är han opererad där. Ärret är i ljumsken, du verkar ju inte ens kunna se vart bilden är tagen. Och ja jag skulle absolut kunna lägga ut bild på ett ärr i min ljumske. Och för hela världen. Nja, inte riktigt va;) Men nej jag skulle inte bry mig om min mamma hade lagt ut dessa bilder på mig när jag var under 2 år. Då jag sökte efter info om denna operation. Så hittar man mycket lite info! Och jag vet många föräldrar som har tackat mig för den info som jag lagt ut tillsammans med bilder. Men jag kan trösta dig med att jag troligtvis inte kommer lägga ut fler bilder på ett bra tag. Detta då såret är läkt.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad är det för dum komentar kram

2011-04-19 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0