Sova, vad är det?

Ger upp nu. Vaknade vid 01.00 av att jag behövde kissa. Och givetvis så fick jag världens värk, alltså inte som i att jag ska föda utan värk i lederna:( Ont från ländryggen och ner till vaderna. Höfterna och bäcken är helt offside och kryckorna fick åka fram igen. Trodde verkligen jag skulle klara mig de sista veckorna. Nej nu har jag bestämt mig för att det inte går längre. Måste få vara värkfri snart. Och enda botemedlet är att Knodden kommer ut. Så i morgon blir det ännu ett samtal till MVC och en ny tid hos läkaren. Inte ens Citodonen kan hjälpa mot det jag har nu. Ledsen, trött och helt förstörd i både kropp och huvud. Vet inte hur jag ska stå ut men en sak vet jag och det är att jag inte kommer stå ut tills den 12 Maj! Ska se om jag inte ska försöka ta mig ner i badet där ute. Varmt vatten och ingen vikt på lederna brukar hjälpa. Men vill inte gärna väcka Micke om det är så att jag inte kommer upp:/ Nja det får nog vänta några timmar.

Vi hörs om några timmar och förhoppningsvis är jag lite gladare och piggare då! Och snälla, snälla. Ring inte, skriv inte, jag lovar tala om när Knodden är ute! Men det lär inte ske innan påsk!

Kommentarer
Postat av: Heidi

massa kramar ♥

2011-04-13 @ 07:53:38
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0