Jahopp

Gick ju inte riktigt som jag ville hos BM. Men så kan det gå ibland. Ännu ett tecken på att min kropp inte riktigt vill vara med mer:( Hoppas och längtar att vagnen kommer idag. Sist körde de ju hem den, men då var vi givetvis inte hemma. Så får se vad som händer denna gången.

Solen lyser och det blir att hänga lite tvätt och damsuga av här inne. Nick har fått för sig att gräva upp krusbärsbusken. Med den grejen att hon är svart när hon kommer in:/ Inte så kul när jag städade senast i förrgår. Så blir att göra om allt igen. Hund säger jag bara! I eftermiddag blir det en tur till stallet, hämta john och sedan Micke. Han var ju ute igår så fick minsann köra honom till jobbet idag:) blir lätt middag till mig själv, stuvade makaroner och köttbullar. Så enkelt, snabbt och gott!

I helgen är det fullt upp. I morgon påskmiddag hos Tina och Jocke, tävling i sickinge och på lördag påskmiddag hos mamma och pappa. Fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0