Jag boar...

Bara 1 månad kvar till Knodden blir vräkt. Och nu ska det boas! Har tvättat babyskyddet och fick lite smått panik igår när jag inte hittade Baby-inlägget:/ Som tur var så visste Micke precis vart det låg. GRRR. Nästa gång ska jag ringa honom direkt som jag letar efter något. Tänkte se om jag kunde måla klart byrån där Knoddens kläder ska ligga! Den är ju bara grundmålad. Och så ska jag ta fram alla baby kläderna. Se vad som ska användas och vad som ska bort! Och så ska sängen bäddas men det får bli senare. Det går ju fort att göra det. Men kläderna är ju bra att ha framme när Knodden kommer;) Ska börja fundera på vad man ska ha med till BB denna gången. John hade ju strl 44 när han föddes. Får se hur stor denna blir!

Men först blir det lite vila. Jäkla kropp säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åhh så mysigt!:) Lycka till!

2011-04-07 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0