Inget

Idag har jag inte gjort något alls! Har inte ens plockat undan disken eller bäddat sängen. Orken finns inte och så vill jag inte göra något så jag får en så hemsk natt igen! Har iaf pratat med MVC och min BM ska ringa mig i morgon och boka tid för läkare. Komplicerat det där!

Fick se bild på lille Isak, som min bros son ska heta! En liten klimp på lite över 3500 gr och 50 cm lång! Får bli ett besök dit sen när de kommit hem och allt lugnat ner sig! Vet själv när jag kom hem från BB med John, att nästa alla kom samma dag. Riktigt jobbigt tyckte jag det var!

Kommentarer
Postat av: tina

Man måste inte göra något vila så gott du kan. Bara så du vet, när det blir dags att åka till förlossningen släng iväg ett mess så fixar jag hundarna, så slipper ni tänka på dem. Kram



2011-04-13 @ 15:40:51
Postat av: tina

ja kanske, hanna har problem med sommarbete så kanske.. det beror på hur långe hon har plats för sommarbete, är det mindre än 10 veckor vill jag inte flytta honom. det är bara höra av er om det skulle vara ngt..

2011-04-13 @ 16:01:29
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0