Fått sova lite

Lyckades till slut somna, men det blev bara 2 timmar uppdelat. Vågar knappt ligga ner då jag vet hur förbannat ont det gör när jag behöver vända på mig eller resa mig! Men smärtan har avtagit lite och jag kan ta mig till toaletten hyfsat bra utan kryckor! vid 13-14 så ska jag ringa MVC och hoppas få tid till läraken denna veckan. Kanske kan de ändra dosering eller skriva ut nya tabletter den tid jag har kvar!


Skönt iaf att det mesta är klart till Knodden, sängen bäddade jag igår (Tack syster för täcke, kudde och lakan). Och basen till bilstolen monterad i bilen. Och även lite kläder ligger framme. Har dock inte hunnit med att måla klart byrån och känns inte som jag kommer orka göra det! Får se om jag kan få Micke att måla den. Just nu ligger nämligen kläderna vikta i spjälsängen;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vsg :)) Så då blev du nöjd med kläderna ;) :) Nu ska ja fortsätta städa. kram o hörs kanske sen :) ♥

2011-04-13 @ 10:49:17
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: mamma

va bra att du fick sova lite kram

2011-04-13 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0