Bad, sol och städning

Det är vad de senaste 2 dagarna har innehållit. Igår var ju mamma och pappa på besök. Blev god äppelpaj när de kom och senare på kvällen Thai mat! Gott, gott. Jag och mamma var snabbt nere i Jaquccin;) Passade på när vi fyllde i lite nytt vatten i den och temperaturen sjänk till 36-37 grader. Perfekt för Knodden i magen. Och även John fick ta ett premiär dopp för i år! Och ville inte alls gå upp. Underbart skönt och kroppen kändes nästan som ny när man satt där. Blev en hel dag ute för hela familjen. Jag hade ju varit i stallet på fm och Micke och John hade varit ute och busat. Underbart när solen skiner, men tråkigt att det blåste.

3 generationer




Mormor och John blåser bubblor;)



Och även idag har det blivit en dag ute. Micke och John gick ut tidigt så jag skulle få sova i fred. Det tackar man för! Vid 9.30 gjorde jag dem sällskap och städade bilen lite. Satte på skinnklädseln bak. Blev helt ok, slipper iaf få lera och skit på sätet;) Tar ju ganska lång tid för mig att göra något överhuvudtaget. Så när jag var klar var det bara att fixa lite lunch. Och nu sover John-John och Micke. I eftermiddag blir det fika hos svärföräldrarna! Sen är nog dagen slut för vår del. Ska försöka gå igenom lite baby saker och kläder som min kära syster lånar ut till oss! Tack för det!







Kommentarer
Postat av: Milla

Ser mysigt ut. Jag är avundsjuk på varmbadet där.

2011-04-19 @ 13:39:14
URL: http://kontorsstadning-nykoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0