Shopping??

Eller kanske inte men ändå lite. Köpte lite mat så vi överlever helgen idag. Var inne på Hemköp och där reade de ut skor!!! Och ja jag behövde faktiskt dessa skorna! Ska lägga in en bild på mina gamla och mina nya så ska ni få se att det minsann var dax;) De gamla är helt utslitna i hälen:/ Men så jäkla sköna! Så nu får de flytta till stallet! Båda skorna är ReeBok. Annars har jag mest vilat idag. Verkar äntligen som det börjar ge med sig! Så ska se om man vågar ta en lite ridtur i morgon!





Åt på en liten konstig tid idag;) Så vet inte om jag ska kalla det lunch eller middag;) Men vi åt iaf god Kyckling Jakob med ris och sallad med tomater, feta ost och crossanger (hur stavas det?). Gott gott gott!






Kommentarer
Postat av: Heidi

krutonger ;)

2010-09-03 @ 19:23:01
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oh det såg riktigt gott ut!:) Vad kostade skorna?

2010-09-04 @ 07:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0