Redan Onsdag kväll

I morgon åker Micke tidigt och kommer hem sent. Så det blir bara jag och John hela dagen! Idag har det inte hänt så mycket. John har varit på dagis och jag har jobbat. Efter det så klippte jag gräset här hemma och sen blev det god mat. En Grekisk gryta med fläskfile! Och så hittade jag något roligt i vår ugn;) Ni kan få gissa vad det är/har varit;)

Och i går var vi faktiskt uppe på klubben och tränade lite hund! Det var inte igår det men nu ska vi igång igen;) Och så har DoggaWalken börjat. Men tyvärr lite sen annonserat;) Så denna gången missade vi det. VI satsar på nästa onsdag kl 18.00.











Nu blir det snart sängen för min del!

Kommentarer
Postat av: tina

har du glömt stekspaden malin;) antar att john är den skyldiga ;)

2010-09-09 @ 07:47:22
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jag gissar på en stekspade;)

2010-09-09 @ 07:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0