Ojojoj

Nu får man skäll för att man inte bloggar;) Har inte hunnit med något känns det som;) Började blogga igår. Men då var det en viss son som så snällt tryckte på strömbrytaren!! GRRRR!!! Mamma blev inte glad kan jag säga! Så tappade modet och satte mig i soffan och tjurade hehe. Tycker inte det hänt så mycket. Tittade lite på hopptävlingarna förra helgen. Då för hästar. Och igår tittade jag på små söta ponnier;) Jisses så det går i svängarna;) Fick några kassa bilder därifrån. Ville inte ta med blixt nämligen.






Och vem är detta då;)?




Bebis om några år;)

Och så har John fått eget rum! Alla väggarna uppe. Nu ska det bara spacklas, målas och inredas;) Just nu har han kommit in i en fas då det ska läsas böcker. Men man hinner läsa 10 ord sedan är han klar med den boken;) Sötnosen!












Så har vi tränat hund och än en gång gick båda våra två toppen. Får meddela att jag fått förlängt på jobbet! Så ska jobba tom den 31/3-11 Och sedan blir det sesong igen! Förstår inte varför jag inte kunde få lång anställning direkt men men. Man ska vara glad att man har ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ut att vara Hans Delling;) Kanske på mycket mera men är inte säker..;) vart har ni tryckt in Johns rum....?!?!:)

2010-09-19 @ 19:05:12
Postat av: heidi

vill ju se bilder på johns rum ;)

2010-09-19 @ 21:09:07
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Tessan

hehehe min minsta gör likadant nu=) kommer boken och ska sitta i knät och man ska bara titta på bilderna och bläddra fort =) de e ju bara för söta =)

2010-09-20 @ 13:45:14
URL: http://thesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0