Mår sådär

Ja jag mår faktiskt inte så bra alls:/ Började dagen bra igår med hund träning och sök. Diezel gick kanon på de 2 skick han fick gå! Duktiga killen! Efter det åkte vi hem och vilade lite;)

Vaknade och kände oss pigga. Åkte till stallet och sedan och handlade lite. Väl hemma runt 18 så "drabbas" jag av yrsel och huvudvärk:/ Lagade lite pannkakor, åt och sedan blev det sängen för min och Johns del. Gick verkligen inte vara uppe längre. Somnade efter mycket om och men. I tjock pyamas, filt och täcke! Snacka om att jag frös! Men ingen feber... Vaknade idag med tjock hals och fortfarande yr och svettas så fort jag gör något! Undrar när man ska bli helt frisk! Har aldrig varit sjuk så ofta innan! Hoppas det släpper under dagen. Måste ut och rida min lilla tjej ju!!! Lite bilder från helgen;)

Alvas kalas:












Hund träning:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0