Han sover

John sover. Och har gjort det i snart en timme! Igår var det tvärt om. Han var vaken hela kvällen! Fick inte honom och somna fören runt 21.30.  Konstigt att det kan skifta så mycket. I morgon måste jag försöka hitta lite kläder till helgen. Och försöka få ihop den:/

fredag börjar vi att fira JessiWildWest i Halmstad. Blir med all säkerhet sent! Mamma sover hos oss och tar John. Sedan på lördagen är det ju Hund dag på klubben. Där ska både Micke och jag vara aktiva. Micke ska bla leda en sök grupp. Och dessutom kommer hovslagaren kl 11.00. Som om inte det är nog kommer Rosenström till Garvaren!!! Vill så gärna gå! Men då ska vi ta söndagen.... Hund helgen fortsätter och plus det Axels dop. Är verkligen fullt upp! Så orkar man Rosenström??? Ja vi får helt enkelt se på lördagen. Fullt upp som sagt!

Snart ska jag parkera mig i soffan och avnjuta ett avsnitt med Arga Snickaren;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du orkar! :-)

2010-09-30 @ 17:26:56
Postat av: michelle

kommer du och kollar på mig och bella på söndag??;)

2010-10-01 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0