Blä för sjuk!

Är minsann hemma idag. Jag som trodde jag skulle vara tillbaka på jobbet senast igår. Känns bra när jag sitter stilla men så fort jag gör något, räcker med att plocka disken i diskmaskinen. Så börjar jag svettas. Dumma förkylning! Så det blir att ta det lugnt idag också! Dessutom har jag fått en elak hosta. Så nu river jag upp halsen varje gång jag hostar.

Micke är pappa ledig med John idag. Så trist att man inte mår bra då! Får verkligen hoppas att det släpper snart! Gör inget annat än käkar tabletter och använder näsdukar. Nu får det nog dessutom bli en sup av hostmedicinen! Och inte kan man sova heller. Jaja jag ska inte klaga mer;) Hör att en viss John sitter och kramar på en nummer 2 här i hörnan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0