Trött!!

John förtjänar ett eget inlägg;)











Kommentarer
Postat av: Gullan86 gravid med första barnet

Näe vad sött hihi hur kunde han va sååå trött?

sover han något på dagen i vanliga fall?



SV:

tack för tipsen, jag köpte linnet ifrån lindex hm har säkert mkt bättre detta kostade 149kr vad kostar de på hm?

vi har lindex och kappahl i vår stad du vet så jag passade på här först.

men kappahl hade ingenting för ammnning alls.

lindex hade rätt mkt bhar med men vågade inte köpa någon...

men man kan ha linnet på dagen med i början innan man hunnit köpa bh väl? och innan man vet hur stor man kommer bli?



jag blir förvånad om vår bebis inte har långt hår med jag hade så långt när jag föddes så de kunde sätta en rosett i det hihi.

men ja har inte tänkt på att det kanske inte funkar med olja i håret hmmm haha...



ja massa snö här o det ligger kvar med ju..



kram

2010-10-21 @ 20:43:30
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: Heidi

en riktig söt pojke :)) Ja det e super :)) Hade säkert kunnat haft 86 te kewin med men fanns bara i denna o så 92 o 08, o nu finns dte bara 98 kvar :/ så e nog populära.. men sitter bra o så :) varmt o gott med o som går o skita ner ;)

2010-10-21 @ 22:05:53
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Gullan86 gravid med första barnet

TACk för tipsen och alla länkarna:)

ska en sväng te hm innan då...om jag hinner hihi.

annars får det duga med vanliga linnen + det jag köpt till en början går ju o dra ner egentligen...men smidigast med knäppningen.



kramar

2010-10-23 @ 22:29:32
URL: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0