Skit!!

John suddade ut allt jag skrev!!! Nu ska han i säng! Mår ok idag, men inte bra. Illamåendet finns där hela tiden. Huvudvärken tror jag är borta men har ont i nacken. Så svårt att veta. Har nog legat illa i natt. Blir så när John vägrar sova i sin säng i sitt rum. Har resesängen inne hos oss och det funkar ibland. Men helst ska han sova hos oss. Och vem orkar bråka. Micke jobbar oftast över, jag jobbar heltid + hästar och hundar. Tro mig man behöver få sova och tar gärna den lätta utvägen. Men i kväll ska han somna i sin säng! Oavsett om det blir skrik i en timme. Är inget jag gillar. Men snart kommer ett syskon å då ska han sova i sin säng i sitt rum!

Micke är ute på affärsmiddag. Så i kväll blir det egen tid. Om John nu somnar! I morgon ska jag försöka ta mig till jobbet. Fick ingen saftig lön direkt:/ Har ju varit hemma i 4 v. Så nu får vi hoppas de kommer lite från FK också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0