Mår kasst

Illamående kan man tåla, likaså huvudvärk, halsont, frossa, svettningar och värk. Men allt på en gång? Fy fan säger jag bara. Har sprungit till toan mer än 1 gång idag och knaprat tabletter. Mår verkligen riktigt kasst! Får hoppas bebis mår bättre än jag gör. Det roliga är att igårn hade jag bara lite huvudvärk och det vanliga illamåendet. Men idag är det tusen gånger värre. Måste faktiskt lägga mig nu!

Så här 10 min efter jag började skriva inlägget så kan vi lägga till kräkningar. Så ni ska nog inte besöka Gängesvägen denna veckan:(

Kommentarer
Postat av: Marita

ok, hade tänkt föreslå massage i morgon men vi skjuter nog på den till nästa vecka då :) Krya på dig.

2010-10-27 @ 08:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0