Klart

Så har man jobbat klart. Förbannat irriterande att illamåendet inte kan hålla sig borta i 4 ynka timmar:( Börjar inte se något slut på detta lidande. För det är vad det är. Lidande!!! I snart 14 veckor har jag mått illa och spytt regelbundet. Riktigt jävla trött på det! Nåja ska försöka inte klaga. Trevlig att vara tillbaka på jobbet ändå!


Ska laga lite mat nu. Eller värma. Blir samma mat som igår. Pommes, lax, kokta grönsaker och lite Bea-sås. Ni får en bild från igår! Och nej jag åt inte upp allt. Var mer en portion för Micke än mig. Men var så hungrig och då lassar man på;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm de där var en konstig kombination på mat;)E de verkligen gott med laax o pommes? o bea till det? hihi

2010-11-12 @ 06:12:48
Postat av: tina

håller med jessi vilken kombination! pommes o lax kan jag köpa men bea?? big no no till fisk;)

2010-11-18 @ 21:08:40
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0