Ge-Kås inköp!

Ja det blev ju en hel del;) Så tänkte nämna några saker iaf. Tyvärr så är fortfarande USB kabeln till kameran nerpackad. Så bilder får vänta. Här kommer en liten lista:
  • Matta till Johns rum
  • Bil matta till John
  • Ytterkläder till John
  • Och massa andra kläder till John;)
  • Lampor till Johns rum
  • Jacka till mig
  • Byxor och tröja till mig
  • Massa tröjor till Micke;)
  • Benskydd till Tähti
  • Longerlinor och spö till Tähti
  • MASSA Julklappar;)
  • Tofsar, shampoo, sköljmedel, diskmedel och tvättmedel
  • Julgardiner, dukar och ljus
  • Påslakan set och lakan
  • Och en massa annat som jag redan glömt bort;)
Det var en del av de saker vi kom hem med. Men som sagt vi körde 2 pers i vår C5:a och den var full packad på vägen hem:) Blev besviken på utbudet av skidjackor. Det fanns bara dyra jackor där. Dvs från 800kr-1800kr. Och det ger jag inte på Ge-Kås, hur bra märke det än är. Men ett tips är att det finns bättre jackor nere på hästavdelningen. Fick tag på en för 259kr. Lite mer passande pris när man är på Ge-Kås. Sen hade de minimalt utbud alls av Mammakläder. Eller 2 par byxor, 2 långtröjor och kanske 10 linnen/t-shirtar. Så där blev det bara ett par Jeans. Riktigt tråkigt!

Bilder på en del saker kommer senare. Förhoppningsvis så blir Johns rum klart idag. Skönt att slippa ha honom sovande i vårt rum sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0