Fortfarande hemma

Trodde verkligen det skulle funka att jobba. Men icke det. Gick till jobbet och redan innan jag kom dit kände jag min svimfärdig och genom svett:( Jäkla förkylning och allt annat! Kan man inte bara få vara frisk?? Blir till att ringa VC så man kan få en sjukskrivning, om man nu får det. Inte kul alls! Så är alltså hemma idag igen.

Och så får jag berätta att lille Ior är såld. Kommer upp lite filmer på honom och Ellen från igår. Ska klippa ihop dem sen. Ellen är Iors fodervärd. Troligtvis åker Ior till sin nya familj till helgen. Skriver mer i min hästblogg;)

Och mer då...Tror inte det hänt något mer. Planerar in en resa till Ge-Kås och en till Börjes. Ska bara få ork att åka dit;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0