Ella och Alva

Igår kom Ella och Alva på lite besök. Blev fika i stallet och lite små prat. Trevligt med sällskap!

Men innan dess så var jag och Micke med John på BVC. Vägning, mätning och vaccination. Han har bara gått upp 700gr på 6 månader men har ju vuxit massa på längden. Så nu väger han 10,7 kg och är 84 cm lång. Ev nån cm längre, då han inte alls ville mätas hehe;) sprutan skrek han av och grät lite men det gick över fort. Ingen feber eller utslag ännu! Så vi hoppas att vi slipper det!

Nästa vecka blir en vecka av läkarbesök för min del. Ska dit både på tis och ons och på fredagen ska jag till min BM. Så ska vi lyssna på lilla hjärtat och hoppas att det slår starkt och friskt! Och så ska jag förhoppningsvis börja jobba på torsdag!

Och veckan efter nästa. Dvs den 18-19 November. Så flyr jag och Micke och ska vara lite ensamma. Mamma passar John och vi ska bara vara med varandra! Har hyrt en liten stuga och ska slappa! Skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0