Det gick inte som jag ville:/

Eller jo jag fick ju vara hemma nån dag extra men det blev hela 10 dagars sjukskrivning. Visade sig att jag har en luftvägs infektion och att trumhinnan nu gått sönder. Så inte konstigt att jag blir andfådd av minsta lilla. Hoppas det släpper snart!

Och så ska Michelle köpa Ponny! Underbart roligt! Men tyvärr betyder det att jag måste leta ny fodervärd till Bebis:( Vilket jag inte tycker är så kul. Men ska nog hitta någon! Hoppas på att kunna lämna henne till någon jag "känner". Är super glad för Michelle;)!!! Kommer lägga ut annons text i min hästblogg!

Kommentarer
Postat av: Alva

Men usch va jobbigt!!! Här sitter en till med sprucken trumhinna, fast min är ju nu på god väg att läka. Men jag slapp i alla fall luftvägs infektion. Hoppas pencillinet gör sitt snart så att du mår bättre. Stor kram och krya på dig.

2010-11-02 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0