Yeha

Så var dagen snart slut. Känner mig en aning trött men snart är kroppen på g igen. Går lite trögt att få ner maten men det reder sig nog! Diezel skötte sig ok idag. Men så får jag anklaga mig själv som inte kunnat träna honom sen i tisdags. Har brukar ju få gå sök på lördagar och vanlig träning i veckan och följa med och springa av sig i stallet. Å nu när vi varit sjuka har de ju bara fått gå ut i trädgården:/ Blir andra bullar nästa vecka! Då ska vi fokusera lite mer! Regnade konstant under träningen så lille mesen fick ha täcke. Men fy vad läskigt med vatten på öronen;) Så tror det kan ha bidragit till hans tanke spridd het;) Kom fram till att han ska få rosa öronmuffar. I alla fall tyckte gruppen det;)

Nu blir det soffan med familjen. eller John han sover på ett täcke på golvet;) Trött bebis. Men Micke och jag ska mysa lite i alla fall! I morgon en ny vecka och nya utmaningar!

Just det! Om ni undrar varför det är tomt på bilder, så är det för att kameran ligger ute hos mamma och pappa:/ Men får vel ta och hämta den snart. Fölis kan ju komma ut vilken dag som helst! Och så får vi inte glömma att Michelle vann vandringspokalen i månadshoppningarna, kom 4:a på Nelson i 70, 80, 90 klasserna. Och gick felfritt på Bella i 50 cm klass. Så tror nog att hon är helnöjd över dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0