Redan onsdag

Och min tredje dag på jobbet avklarad! Trivs jätte bra och har börjat klippa massa gräs;) Det växer som bara tusan nu! John-John har varit dålig i går kväll och i natt:/ Har kräkt som en fontän. Fick slänga alla sängkläder och madrass, täcke och kuddar i tvätt. Och fick byta flera gången i natt. Så i morse var jag trött. Jätte trött! Men man blir pigg när man kommer ut och kör. Nu är John helt bra. Har inte spytt sen tidigt i morse. Vet inte riktigt vad det var men Bitte och Freddie var också dåliga.

Igår tränade vi sök och Diesel skötte sig ok. Blev ett kommunsök. Men körde utgångar bara och det funkade kanon! Nick gick också bara bra. Synd bara att hon gör av med så mycket energi på att ladda i bilen. Ligger och skakar av adrenalin. Inte så kul! Idag gick jag själv med båda hundarna på DogWalken och även det gick ok. Diezel drog en del men inga hysteriska utbrott;)
Och så var vi ju och tittade på hus igår igen. Jättemysigt och bra läge! Får se vad vi kommer fram till. Nu blir det lite tid med familjen och mys!

Kommentarer
Postat av: tina

grattis, maginfluensan:/ jag har varit isolerad sen igår em för att inte smitta ner jocke o elias... men nu verkar de gett med sig så imorgon kan man våga sig utanför huset igen...:)

2010-05-06 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0