Polisanmälan??

Ja det verkar tyvärr som det blir en anmälan ang Bebis. Förstår inte riktigt varför. Då J skrev att jag skulle hämta ponnyn och gå in i hagen och till och med ta in J:s egen häst? Så jag anser mig inte har gjort något fel. Men det kanske jag har ändå? Tycker allt är en jäkla soppa och trodde att det skulle ta slut nu när jag fått passet. Men det fortsätter tydligen i all evighet:( Trodde man skulle må bättre när alla bitar föll på plats men då ska det tydligen anmälas. Eller är gjort? Som sagt. Jag anklagar fortfarande ingen och hoppas vi kan lösa detta utan juridik och polis. Men verkar inte som J vill det:(

Känns som nästa vecka kommer börja väldigt tungt! Skönt i alla fall att man sparat sms från inkorg och utkorg. Och alla medd på fejan. Så vet man vad som ha sagts.

Nu ska jag gosa lite med min underbara son! Han gör mig alltid glad! Får se hur dan fortskrider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0