Idag är det bättre

Så idag vågar man sig nog ut. Lite matt är man allt men det kommer man nog vara ett par dar! Är Auktion här jämte oss. I Toyotas gamla lokaler. Funderar om man ska gå och kika lite. Är massa bilar där i alla fall! Och till förmån för Haiti. Men får se hur vi gör!

Anne var så snäll och tog hand om min prinsessa igår. Men ska nog orka åka dit idag. Lite frisk luft har ju ingen dött av! Min första arbetsvecka är avklarad också. Om än något förkortad. Men jag har haft jätte roligt och kommer trivas super! På måndag går jag in med ny styrka! Jätte trevliga arbetskamrater och arbetsledare! Bättre kan det inte bli! Synd bara att det inte är fast. Men kan ju hoppas  att man kanske bli erbjuden ett liknande jobb hos dem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0