Första dagen på jobbet

Och det har mest varit att åka runt och kolla på alla ställen jag ska klippa. Hela 27 ställen ska jag sköta om. Kommer inte bli tid till så mycket annat;) Men nu innan gräset kommer igång så ska jag fixa lite land och lägga på täckbark. Har träffat massa trevliga människor och jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet! I morgon ska jag ut och börja jobba på riktigt. Så ser ni en förvirrad reflex klädd människa så är det jag;)

John har varit hos farmor idag och det har gått bara bra! Nu ligger han och sover. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Jamie

Vadå bara skotokig? Jag är faktiskt klädtokig också. :)

2010-05-03 @ 19:04:17
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter härligt!;) Vart köps kläderna? Vad har du för tryck på dom?

2010-05-04 @ 08:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0