Bilder från idag!

Idag har det varit fullt upp! Träningen på klubben gick kanon! Platsliggningen blev lång för Diezel då han aldrig legat 3 min. Men den första minuten låg han som ett ljus! Så jag är jättenöjd. Budföringen gick perfekt. Skickade till Micke som skickade tillbaka till mig. Vilken fart! Körde inte full sträcka. Men gott och väl för Diezel! Sen fick Micke äran att köra igenom apellen med honom;) Gick super för att aldrig ha kört den med honom. Körde enkel apport. Ta och släppa helt enkelt. Och så var det första gången med framför gående. Han tittade på Micke och undrade: "Va? Får jag gå framför dig nu??". Så vi är verkligen jättenöjda med honom denna veckan!

Efter det åkte jag och Heidi och Kewin och handlade lite. Blev grillade grönsaker på spett och kött, fetaost och rotsaks gratäng. Så gott. Till efterrätt grillade marschmallows och glass;) Sen har det varit bus hela eftermiddagen och en promenad längs laganån. Poolen håller just nu i denna stund på all fyllas!

Här kommer lite bilder från dagen!












Och så har jag hunnit med att klippa John-John! Är nöjd med resultatet även om det blev lite kort. Men John trivdes med det i värmen. Och det är huvudsaken! Det ska finputsas lite, men man kan inte begära allt för mycket av en 1-åring;)







Och så har John badat i hundarnas vattenskål;)





Det var allt från mig idag. Återkommer med bilder från Pingstpokalen senare!

Kommentarer
Postat av: tina

väldigt fina kläder han har john;) passar perfekt till nya frissan:) ses på ridklubben:)

2010-05-23 @ 06:44:27
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Marita

Finns ju bara ett ord, vilket charmtroll :)

2010-05-24 @ 08:26:29
Postat av: Tesse

Svar: Den musikalen som sätts upp i Ljungby under Ljungbydagarna.:)



Kul att hitta dig här :)

2010-05-24 @ 15:11:21
URL: http://tessse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0