Aj i magen

Har jag haft denna veckan. Med en sambo som stöttar mig i allt som sker. Och en familj som ställer upp. Nu ser vi bara ljust på framtiden!

I morgon fyller vår älskade John-John 1 år. Och det ska firas med pompa och ståt här på Gängesvägen! Närmaste familjen och vänner är bjudna. Vi hoppas att John kommer få en underbar dag med mycket lek och många paket;) Strax ska vi åker och fixa det sista inför i morgon! Fick sluta lite tidigare idag då jag skippade frukosten. Det har ju bara regnat hela dagen så hade till slut inga torra kläder kvar:/  Men annars har det gått bra! Klippt inne i centrum idag! Så såg ni någon blöt människa på en gul Walker så var det  jag igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0