Äcklig hund...

Tränade ju lite hund idag. Och redan igår var vi i Hjälmaryd och märkte upp rutan. Och Diezel försvann ett bra tag. Men kom sen. Och vi undrade ju vart han varit men tänkte inte mer på det. Och idag fick vi reda på vart han gick. Gjorde 2 klockrena inkallningar, ett misslyckat skick:/ Han kom ju tillbaka men utan leksak och det blev ett litet kommun sök tyvärr. Sen tänkte vi avsluta med en inkallning till. Tji fick vi. Diezel stannade upp, tittade och gick åt ett annat håll. Efter 10 minuter kom han tillbaka.... Med ett rådjursben i munnen...Blä! Han var stolt som en tupp: Titta matte, jag hittade mat till dig;) Knasiga lilla Rotta, jag kunde ju inget annat än att skratta åt honom;)

Efter det åkte jag och Heidi och handlade med pojkarna. Sen hem och laga god kyckling, potatis, rotfrukter, ädelost sås och grönsaker. Mumma! Sen blev det stallet. En full dag idag igen.

I morgon åker Heidi hem:( Men vi ses snart igen! Då ska jag träna Rallylydnad med Diezel! Hann ju inte träna idag men hoppas det funkar ändå! Nu ska vi bara äta gott och parkera oss i soffan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0