Se det positiva!

Jag har gått ner nästan 2 kg denna veckan;)

DoggaWalken gick verkligen super! Diezel skötte sig perfekt och jag börjar tro att det finns hopp för vår knasiga hund! Om några helger så ska vi testa sök. Tror att han kommer tycka det är jätteroligt! Och så har jag anmält mig till Rally lydnad med Nick. Hehe fullt upp med andra ord. Hade ju inte planerat att jag skulle få hem häst fören i Maj/Juni. Men jag ska nog få ihop tiden!

Idag blir det tvätt, städa, ner på stan och i kväll våfflor hos Dahl. Mums! Har fixat med 2 boxplatser om jag får med mig båda tjejerna hem??!!  

John-John vaknade 06.00 som vanligt. Att han inte kan sova liiite längre. Är ju helt slut vid 21.00 på kvällen. Och speciellt som han inte sover på natten utan vrider och vänder på sig. Längtar så tills han får eget rum! Och dessutom så har han en konstig hosta. Rejäl Krupp varning på den! Och hes-heten finns där. hoppas vi slipper någon tur till akuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0