Lördag

Det blir inte så mycket bloggande på helgen. Beror på att man har fullt upp att hitta på saker med familjen. Men nu tänkte jag få till ett inlägg idag iaf.
Micke och John ligger och sussar i soffan. Trötta pojkar! Om ca 40 minuter ska vi börja röra på oss och gå till Jocke och Tina. Ska fira lille Elias som fyller 1 på torsdag. Så det blir ju lite tidigare. Men skönt det. För jag åker ju till Finland på Torsdag;) Härligt med en liten mini semester!

Idag skulle jag fått sov morgon. Men blev inte så mycket med det. En hund som spyr och en unge som skriar glatt;) Och en pappa som säger "tyst" "Tyst John, mamma sover" Eller inte kanske;) Underbara morgon. Blev riktigt glad när jag såg att solen beslutat sig för att skina över oss. Har saknat den lite i veckan!  

Förresten. Ingen som har en maxad D-ponny till salu?? Inriden och med hopp i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0