Jag har problem

Hittade 2 ursnygga leggings. Men kan inte bestämma mig för vilka som ska få flytta in i min garderob:/
Hittade ett par som ser ut som skinn. Lite plastigare bara. Och så hittade jag ett par glansiga svarta med Mässing knappar vid anklarna. Och jag kan inte för mitt liv bestämma mig för vilka som är snyggast! Jag vet att det är svårt att se på bild. Men kanske ni kära läsare kan hjälpa mig?? Blev givetvis det snygga grön-turkosa linnet och härliga benvärmare. Vad säger ni??


Leggings i "skinn":












Leggings i glansigt material:







Kommentarer
Postat av: Marita

Jag tycker dom med knapparna nertill :)

2010-03-15 @ 16:41:16
Postat av: Heidi

snygga =)=)=)

2010-03-15 @ 19:13:32
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tycker du ja mamma!:) Men det beror på vad du ska ha dom till, dom första är ju party party så det stänker om det;) Men dom andra går nog o använda till fler tillfällen för dom såg inte riktigt lika glansiga ut;) Men dom första var hetast;) haha äh ja vet inte.... har du lånat hem dem eller?!

2010-03-16 @ 06:09:21
Postat av: Pernilla

Dom i "skinn"!!! Dom är så snygga, ska nog oxå inskaffa mej ett par:)

2010-03-16 @ 08:54:02
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0