Jag har ett problem...

Jag måste lära mig äta.....Det låter vel inte så svårt tycker ni! Men för mig är de det. Jag måste lära mig äta oftare. Minst 5 mål om dagen. Vet inte hur jag ska lyckas. Men jag ska göra ett försök. Just nu jobbar jag med att få i mig frukost. I stället för att bara äta 2 gånger om dagen ska det bli fler små mål. Och förhoppningsvis ändras min förbränning. Och jag börjar se resultat inom en snar framtid.

Någon Beach Babe 2010 kommer jag nog inte bli;) Men det finns ju fler somrar!

Kommentarer
Postat av: Tina

O jag hatar emmaljungan ;) den är bara för stor på alla håll. Vi har satt ut den för 2200 med ståbräda och skötväska o alla tillbehör, typ bäddsett, täcke kudde o paraply o sånt men är de någon vi känner så släpper vi den billigare:)

2010-03-04 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0