Fylle hund

Det är Micke det. Var så där halft road när han kom in snubblandes kl 02.00 i natt:/ Väckte hela huset. Roligt verkade han iaf haft. Så roligt att han nästan somnade i köket. Hmmm...... Fick honom i säng i en timme sen skuttade han upp som en duracell kanin. In till toan.... Sen skriver jag inte mer om de;) Så min natt har varit så där rolig. Har nog lyckats få max 1 timmes sammanlagd sömn. Och har inte sovit mer än 5 timmar. Kommer bli en lång tuff dag känner jag!

Vid 9.00 väcker jag iaf Micke. Han visste att jag skulle iväg i dag på FM. Tråkigt för honom om han har huvudvärk. Det hade jag med när John vaknade 06.45. Så är det att vara förälder!

Nick verkar vara bättre och har inte harklat sig något när jag släppte ut henne. Tänkte kasta nån boll å se hur hon beter sig då, senare. Tror inte jag får med Micke på en promenad idag men då får jag traska med doggarna å John själv. Brukar ju göra det mesta tiden. Så en dag till gör mig inget. Super taggad på att träna med Nick idag iaf! Blir nog att ta med sig båda. De får sitta i bilen i Sickinge medens jag tittar. Ett varmt täcke och en varm filt att ligga på så tror jag de klarar sig! Solen värmer ju på himla bra!

Jag är liiiite irriterad på Micke faktiskt. Inte för att han kom hem as kalas utan att han väckte hela familjen. Kul å trösta John kl 2 på natten:/ Eller inte. Jaja hoppas han har lärt sig något! John är iaf glad och pigg nu!

Det var allt från mig just nu! Sola inte för mycket i det vackra vädret;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Svarar Här: brion ni lånat är en sittvagn, så dem går fälla helt. Hon som svara på annonsen menade att sulkyn skulle ha det, (den lilla svarta) vi har annonserat på ljungbytorget.

2010-03-06 @ 08:05:58
Postat av: Mickes faster

Malin,, då har du alltså 3 hundar nu,,hi hi .kram.

2010-03-06 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0