Hund träning

Träningen med hundarna gick super. Eller ja den gick ok. Men med tanke på att jag inte tränat hund på länge å att de inte varit på klubben på ett bra tag! Tränade ställande, inkallning, platsliggning, linförighet och apport med Nick. Gick jättebra med allt utom apporten. Den måste vi öva på! Med Diezel blev det bara linförighet, platsliggning och inkallning. När han har satt det ska vi gå vidare till nästa steg;)

Micke va uppe när jag kom hem (12.30) Inte så pigg får man säga;) Och huvudvärk. Han sa att jag gärna fick dricka i kväll om jag ville. Som om att han e kapabel att framföra ett fordon;) Nej i kväll blir det lugnt! Det är en dag till kvar av denna helgen. Och tänkte träna lite hund i morgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0