Stackars John

Slog sig riktigt rejält innan:( Var så att mitt hjärta slog extra hårt ett tag! Fick halvt panik och ringde efter Micke. (Som var kvar på jobbet) Fixade med hundarnas mat och bar in den. Och innan jag ens hunnit bakom hörnet så började John skrika. Och man lär sig snabbt höra skillnad på skriket och detta var ett aj-skrik:( Kom fram till honom och lyfte upp honom. Såg inget först sen började det rinna blod ur munnen på honom och från hakan. Riktigt läskigt. Med en hysterisk unge som blodade ner överallt ringde jag Micke. När Micke kom hem hade John lugnat sig och det visade sig att det inte var så farligt. Trodde han hade slagit sönder någon tand eller bitit sig i tungan. Han hade "bara" skrapat hakan och spräckt överläppen. Läskigt hur som helst! Nu sitter han och leker lite. Fick inte i honom någon mat innan. Så ska göra ett nytt försök snart. Han har vel ont i munnen kan jag tänka mig! Älskade lille buse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0