Sommar och solvarma dar...

Får vi hoppas att vi äntligen får. Jag känner mig pigg och inget tryck i huvudet längre! Eller i alla fall inte när jag beter mig "normalt". Så strax tänkte jag gå ut och insupa lite sol!


Tog mig faktiskt tid att traska ner en runda på stan för att äta lite mat. Är ju ganska tomt i vår frys tyvärr! Och så hittade jag 2 jackor till John, byxor och tröja till mig och lite födelsedagspresenter till Kewin. Han ska få lite mer men nu har jag iaf fixat lite av det! Förresten. Nån som vet var man kan köpa en snygg handväska? Tänkte en ganska stor så man får plats med blöjor, våtservetter, mellis, dricka....;) Nu skrattade nog Jessi när hon läste det. Men men en stor väska där man kan slänga ner hur mycket som helst! Tittade här inne i stan men fastnade inte för nån. Eller jo de hade en i Jeans på Lindex men alltså. Jag är snål!!! 250kr för en väska jag tycker är OK. Nja, då får den vara mer än ok! Får vel kolla Tradera lite! Där brukar det alltid dyka upp något!

Kommentarer
Postat av: tina

du kan ju alltid kolla på marknaden eller g-kås.. du fyller ju år snart, önska dig presentkort där du hittat väska alt önska dig väskan:)

2010-06-02 @ 15:34:58
URL: http://kristinaronn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inte en jeans väska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars lät det bra med en stor väska;) Det är alltid praktiskt;)

2010-06-03 @ 11:31:42
Postat av: Carina Eckerbom

He he vilken färg? Tyg eller vad? Här har du en väsksamlare så kanske kan leta fram något ;) hi hi

2010-06-03 @ 22:59:46
URL: http://www.stalldressce.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0