Måndag = Trött

Efter denna natten är det ett under att vi ens fungerat som normala människor. John har inte sovit på nästan hela natten:/ Och summa sumaro blir att varken jag eller Micke fått göra det heller. Inte roligt! Började med att han vakande upp 4 ggr innan 00.00. Sen när jag och Micke gick och lade oss så satte sig John upp i sin säng. Helt klar vaken. Så han fick sova mellan oss tänkte vi. Jo visst. Han har vridit och vänt på sig hela natten. Satt sig upp, klappat på oss, krupit iväg och pratat. Inte arg eller ledsen utan bara glad och rastlös. Så när klockan var 04.30 så hade jag inte fått sova en blund. Så väckte Micke så gick han upp med John. Sen somnade John vid 06.00 och sov till 07.00. Sen dax för dagis. Men som sagt. Så mycket sömn blev det inte!

Sen har han fått röda utslag också...?? Rumpan är helt täckt, sen har han lite prickar på rygg, armar, ben och fötterna. Och på fötterna har han nån blåsa (Kan vara skorna?) Undrar vad det är. Men troligtvis något som stört honom i natt. Vad vi vet har han inte ätit något konstigt. Så återstå och se om det försvinner av sig själv. Vattenkoppor är det i alla fall inte. Tror det är värmeutslag, men som sagt vi vet inte!

Nu sover lill killen i alla fall. Och hoppas att han sover hela natten lång! Micke ligger och bubblar och jag sitter och skriver här. Hade tänkt börja springa lite innan jobbet. Men efter en sådan här natt orkade jag bara inte gå upp kl 05.00. Får se om jag kommer upp i morgon;)

Tänkte jag skulle bli lite fin till midsommar och fixa franska naglar på Spa Linnéa här i Ljungby. Men får se om de har någon tid! Kom på igår att jag skulle vilja göra det. Som sagt, återstår att se om de har någon tid innan fredag! Nu blir det kolla lite mail sedan en stund i soffan, duscha och sova!!!

Kommentarer
Postat av: tina

har han haft feber senaste dagarna??



elias hade 3dagarsfebern för någon vecka sen och när febern försvinner så får de röda utslag.

2010-06-22 @ 08:10:28
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0